3.09.2015 г.

Новия албум на Селена е бил вдъхновен от песента на Кристина "‘Stripped":


Новата ера на Селена се развива страхотно! Новия й сингъл се покачи до номер №6 в класациите на Билбоард и е бил сертифициран платинен. И така, какво можем да очакваме от останалата част на "Revival"? Според ново интервю с 'Entertainment Weekly' , албумтът е вдъхновен от поп величия, като Джанет Джексън, Бритни Спиърс и Кристина Агилера.

"Израснах с Бритни и NSYNC и Джанет и всички тези хора, " разкри Селена. "Бих купила копието, да прочета благодарностите и се чувствах, че ги познавах.Песента на Агилера "Stripped" е една от любимите ми. Това което харесах в ""Revival" е, че все едно имаше течаща история."

"Живяла съм обществeн живот и се чувствам все едно съм под микроскоп."-

 заяви Селена. 


"Това ме е довеждало до толкова различни фрази.Карало ме е да се депресирам, друг път пък да се чувствам щастлива, а друг път ме е карало да се чувствам благодарна и смирена, но също така съм научила, че е окей да сваля стените си с музиката ми и да се чувствам секси и добре."

Новия албум на Селена "Revival" ще бъде пуснат на 9 Октомври. Втория сингъл "Same Old Love" трябва да пристигне до следващите няколко седмици.

(Източници: 1 и 2 )

Няма коментари:

Публикуване на коментар