1.09.2015 г.

Селена Гомес за новия си албум "Revival":

На 23 Юли Селена беше на интервю с MTV News:
Селена за предстоящия й албум интервюто си с MTV News:
"Албумът като цяло е моята преспектива за някой неща, не е само за едно нещо. Ще бъда 23, виждала съм как работи светът по много страннен начин. Има момент в живота ти когато стъпваш назад и се питаш "Какво става? Щастлив/а ли съм? Тези хора добри ли са за мен? Защо някои хора правят това на други хора?" Просто откривам какво е животът, духовност, така че .. има по-малко от всичко това в албума.

Всичко е до милост, да имаш вяра и мъка и страст от връзка, като собствената ми личност.

Обичам когато купувам албум и в него има история която се разказва. Тейлър е много добра в това и мисля, че когато можеш да си купиш албум и да следиш историята му, това е гениално. За мен, това е по-предизвикателно от това да бъдат пуснати само някакви хитове. Това е това което искам да направя за моя запис(албум)."

Селена говори за  участието си в процеса на писане за предстоящия си албум "Revival" в интервюто си с MTV News:
"Беше голяма промяна. Преминах от това да имам много мнения за хората, като, "Какво искаш да правим?". И това беше чудесно, това е това от което се нуждаех. Почти ме буташе извън удобната ми зона."

Няма коментари:

Публикуване на коментар