19.09.2015 г.

Интервю с Entertainment Tonight:


"Отидохме на вечеря, мисля че беше преди 2 седмици. Бяхме на вечеря, говорихме за нейния запис, моя запис, просто да наваксаме. Обичам я. Тя ми е като сестра. Страхотно е да можеш да видиш как хората с които си израснал да имат такъв успех! - Селена за Деми с "Entertainment Tonight at the Polo Ralph Lauren Fashion Show" в Ню Йорк

 "Обгради се с най-страхотните момичета. Аз се уча от мойте приятели, аз раста чрез тях, те ме насърчават. Искам приятели които ще ми се обаждат да излезем. В каквато и ситуация да се намираш, ако си с правилните хора, това е всичко което има значение! - Селена в интервюто си с "Entertainment Tonight at the Polo Ralph Lauren Fashion Show" в Ню Йорк 

"Толкова се гордея с нея. Познавам я от 8 години. Винаги ще идва/присъства на моите премиери за даден филм в който участвам! Тя би направила всичко за мен. - Селена за Тейлър Суифт 

 "Никога не съм преживявала такова нещо. Дори не мога да си представя през какво минават мойте фенове или/и децата в училище - толкова е сложно и ужасно. Искам те да знаят, че всичко е добре! - Селена говори за справянето й с хейтърите които я обиждали наричайки я "дебела" и т.н. с "Entertainment Tonight at the Polo Ralph Lauren Fashion Show" в Ню Йорк 

"Чувтвам се комфортно. Това ще бъде една страхотна година. Този албум означава толкова много за мен. Искам да бъда чута и искам хората да имат нещо което да слушат, нещо вдъхновяващо, но също така и поп песен. Идеята на новия ми запис е ,че това е моят миг. Чувствам се, че сега е момента в който ще мога да бъда чута. Когато направих корицата за албума, исках да е просто голо/нормално. Не исках купчина диаманти, или много грим. Идеята беше само за мен да бъда чиста и сурова. Толкова съм уверена и комфортна и се чувствам свободна повече от всякога. Този албум е един от най-добрите неща който съм правила. Чувствам, че имам възможността да бъда чута. - Селена за албума си "Revival" .

 "Тази песен представя различни видове от любовта. Първия човек който си обичал когато си била младо момиче е баща ти, майка ти, и мисля, че следвате този модел/пример по начини. Видеото което снимах за песента представя различни стилове от любовта. - Селена за новия й сингъл "Same Old Love".

Няма коментари:

Публикуване на коментар