5.04.2013 г.

Текста на "Ела и го вземи" :

(натиснете снимката)
Селена постна снимка на цялата песен в Тутиъра си. Можете да я видите, като натиснете снимката. И реших да преведа песента обаче без да копирам от другите сайтове за Селена о и още нещо.. надявам се да не има грешки, защото ако има моля кажете в чат кутията за да поправя грешката и да знаете всичко сама преведох, ако превода прилича на тези от другите сайтове за Селена това не значи че е копирано . Ето песента:
Когато си готов ела и го вземи:
Ти не трябва да се тревожиш това е отворена покана
аз ще седя точно тук прилично
цял ден цяла нощ аз ще чакам 
не мога да спра, защото го обичам, мразя начина по който те обичам
цял ден цяла нощ сигурно съм привързана до живот, не лъжа.

Аз не съм толкова срамежлива за да ти покажа ,че те обичам, нямам никакви забележки.
Аз те обичам толкова много също, толкова за да те крия, тази любов не е приключила все още.
Тази любов не е приключила все още... затова скъпи когато си готов...................

Когато си готов ела и го вземи х3
На на на х3
Ти имаш тази любов която аз искам, дай да я взема.
И скъпи, като я взема аз ще съм твоя няма връщане назад.
Аз ще те обичам до живот, няма да напусна твоята страна.
Дори да не я искаш, няма как да я спреш. х2
Ти си мой завинаги, аз съм привързана не лъжа.

Аз не съм толкова срамежлива за да ти покажа ,че те обичам, нямам никакви забележки.
Затова скъпи, когато и да си готов.............
Като си готов ела и го вземи.

Тази любов ще бъде моята смърт, но знай ще умра щастлива.
Аз ще знам, аз ще знам, аз ще знам
Защото ти ме обичаш..... 
Когато си готов ела и го вземи.
_______________________________________________________________
+ превеждам го, защото сигурно доста хора може би не знаят много добре английски и.. така да помогна. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар