18.01.2014 г.

Селена за сп."Seventeen" 2014:

Селена за сп."Seventeen" 2013:
Тази година аз наистина започнах да се чувствам по-силна.Аз винаги съм била победен състезател. Бях на Дисни, когато там бяха Майли Сайръс,Джонас Брадърс и Деми Ловато. Дори и моето шоу да бе избрано, ми изглеждаше че колкото и труд да влагах нищо не ставаше.Аз се питах как ли изглеждам,как играя,как пях и как греша.Аз започнах да се преуморявам с моята музика и се сетих ,че правя всичко това за други хора.Тогава станах на 20, последвах много трудна за мен раздяла, и се сетих ,че трябва да си вдигна нивото по-всичко. - Трябваше песента "Come and Get It" да бъде страхотна.Аз исках всичко да бъде мен.Бях уморена от това винаги да губя.Цялото това време, ми писваше да разбера как съм се чувствала като победена, и наистина разбрах, просто не съм била готова.Радвам се ,че ми отне дълго време да разбера докъде съм стигнала, защото сега съм готова за това!


Селена за Деми:
"Ти не можеш да се страхуваш от какво ще кажат другите, защото ти никога няма да направиш всички щастливи. Момичетата се страхуват да кажат какво искат.Затова когато не харесвате нещо просто го кажете. Деми ме научи на това. Просто да го кажете силно е първата стъпка да спрете да се страхувате.На мен ми отне доста дълго време, за да мога да казвам какво искам - дори и с родителите ми. Опитах се да победя срамът, но разбрах че ако кажа каквото си мисля,ще се чувствам много по-добре.Не е лесно,но има начин по-който да го направиш. Лесно кажете,'Не това не ми се струва подходящо,' за разлика го прави агресивно.

Селена за приятелките си:
"Аз обичам моите приятелки повече от колкото съм обичала всяко едно от гаджетата ми, защото те са ме подкрепяли,обичали и винаги са били на моята страна.Някой момичета ще те изоставят за 5 секунди заради правилното момче.Това не е начинът по-който трябва да бъде. Затова обичам Деми и Тейлър (Суифт) - те подкрепят жените и обичат да имат власт! Аз искам момичетата да спрат да се обиждат, всичко това изглежда като конкурс - чрез модерното, най-добри приятели, и естествено момчета,момчета,момчета. Моята мечта е момичетата да обичам други момичета повече."

Селена за Лорд(Lorde):
"Наскоро имах интервю и ме попитаха кой мислех, че отива нагоре и прави нещата различни. Аз казах,че 'Тя не ме харесва,но Лорд'. Аз ще я подкрепям дори и да ме харесва или обратното, защото аз мисля ,че тя прави страхотни неща.Никога не съм я виждала, но е наистина талантлива, и има глас когото харесва да ползва, и мисля, че това е страхотно. Някой ден ще се я видя и ще бъде готино."

Няма коментари:

Публикуване на коментар