11.06.2012 г.

Статия от WWD


Тийн кралицата Селена Гомес дойде в Macy's Herald Square в събота, за да промотира нейния първи парфюм.
Стотици фенове дойдоха на 4тия етаж, в секцията за младежи, за да се срещнат със звездата и получат бутилка, подписана от нея. Според източниците, събитието е прибавило $40 000 към продажбите на аромата за деня. "Бутилката беше най-трудната част", каза Селена за нейната ексцентрична опаковка, която е окичена с букет от виолетови устни, които трябва да напомнят за нейния първи албум. "На червения килим аз нося много рокли, така че те (компанията ID Perfumes) направиха бутилка, която представляваше рокля. Самият аромат чувствам, че пресъздава мен. Той е наистина романтичен, младежки и топъл е, не е прекалено тежък. Горда съм с него. Моите фенове имаха възможност да помогнат и да изберат всяка една нотка с мен. Моите фенове са част от мен."

Гомес поговори за текущите й проекти, които включват актьорство, музика и благотворителност.

"Аз приключих с 3 филма тази година", каза 19-годишната мултиплатинена изпълнителка. "Исках да снимам малко повече филми тази година и имах възможност да постигна това, с което наистина се гордея. Всеки един филм е по-зрял и различен от това, което съм правила преди, така че съм развълнувана за тази нова глава от моя живот. Аз ще започва работа по моя 4ти албум в края на тази година, така че ще се върна отново към музиката. Това е първата година, през която не съм правила нова музика, което е странно. Развълнувана съм да се върна обратно към това."

Когато става въпрос за отблагодаряване, Селена е също толкова активна. Тази есен тя ще пътува до Танзания с UNICEF и също така се присъедини към фондацията на Раян Сийкрест - Ryan Seacrest's Voice Foundation. Въпреки че Селена каза, че няма да пусне общ аромат с любимия й Джъстин Бийбър в близкото бъдеще, тя каза, че работата с Macy's (където беше пуснат и парфюма на Бийбър) се е вписала перфектно. Macy's са много добри в кампаниите и те са наистина горди с клиентите си, затова знаех, че ще се погрижат за парфюма ми." каза тя.

кредит на selena-daily

Няма коментари:

Публикуване на коментар